Toppen Lördag

Wooow vilken Lördag vi fick.
Det var verkligen supertrevligt hemma hos Jenny.
Vi lagade Wook tillsammans drack goda drinkar och skumpa.
Badade utomhusbubbelpool och drack jordgubbsdrinkar.
Duschade och fixade oss till hööööög musik...
Så lyckat!!!
 
Utgången va inte lika lyckat,
gick till Berns där allt kostade multum
och det va inte ens bra musik,
så vi åkte hem efter ett tag!
 
Igår vart det en hel mysdag här hemma.
Massa filmtittande och Pizza till middag ;)
 
Kul helg men det är skönt att det är vardag igen ;)
 
Lite bilder
 
Moa & Karin
 
Jag
 
Veronika och jag
 
 
 
Min fina bästelina ♥
 
Kusinerna ;)
 
 
Black & White ;)
 
Som sagt så är jag helnöjd med helgen!
 
Tyvärr så är det andra dagen utan röst nu...
Har haft ont i halsen i 2 dagra och det har satt sig på stämbanden...
Så jag vette fan hur det ska gå att jobba idag...
Ingen kommer ju att höra vad jag säger! haha
men det kanske dom bara tycker är skönt haha EMMA ÄR ÄNTLIGEN TYST!!!
 
 
Ha en trevlig måndag allihopa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0