VardagsLyx

Godmorgon...
Fredag idag yaiiii....
 
Eller egentligen kvittar det för jag jobbar hela helgen
och avslutar söndagen med ett 8-19 pass ;)
Men jag trivs ju som sagt så bra på jobbet
så det gör mig inget att jobba...
Förresten så håller dom på och förhandlar
om att vi ska jobba var 3e helg istället för varannan
och jag hoppas verkligen att det går igenom,
kan faktiskt vara rätt så skönt att ha 2 helger ledigt på rad ;)
Men vi får se när alla förhandlingar m.m. är klart!
 
Igår kväll körde jag lite vardagslyx.
Ett bubbelbad med ett glas Rose...
Supermysigt men vart helt slut efter det...
Så somnade strax efter 21 tiden...
 
 
Nej nu ska jag klä på mig och strax gå och lämna Novalie på förskolan!
 
Ikväll blir det lite mor och dottermys innan vi ska sova,
för Patrik ska hem till en kompis och öla och spela tv spel
så Novalies farfar ska passa henne tills jag slutar ikväll kl 20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0