3 dagar kvar...

Oj va både jag och Novalie längtar tills hon fyller år.
Nu är det bara 3 dagra kvar tills min lill skrutta blir hela 4 år!!!
Oh herre jessus va tiden går fort...
 
Idag efter jobb och förskola ska vi åka och storhandla
och då ska vi även köpa lite ballonger och serpentiner
som vi ska ha här hemma på fredag,
inte för att det blir något speciellt
(eftersom detta år satsar vi på barnkalaset),
men det är klart man ska ha ballonger och serpentiner ändå ;)
 
Imorgon är min enda lediga dag och då har jag ställt upp som stöd
till förskolan, vi ska på teater med några barn.
Va med förra gången dom var på teater också... rätt skoj faktiskt!
Och imorgon åker även Patrik på kurs och kommer hem på torsdag,
så jag och Novalie kommer att få sova själva hemma...
 
Men på torsdag blir det dubbelt upp,
för då kommer Patrik hem från kursen + att min mamma kommer
och ska stanna till fredag eftermiddag.
Novalie blir ledig på sin födelsedag
och är hemma med sin mormor medan jag och Patrik jobbar!
Det blir kanoners ;)
 
Ni får ha en bra tisdag för det ska jag ha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0