Äntligen Söndag

God morgon gott folk...
Här hemma är vi vakna och jag är glad att det är en ny dag =)
 
Idag blir det ju som sagt forum och sen fiskis...
 
Igår kväll vid 22 tiden så började jag få ont i magen/ryggen igen (som i tisdags natt)
Men denna gång kom det sakta och jag kände igen smärtan...
Så jag ringde fort till 1177 och frågade om jag skulle ta min medicin nu eller när det slår till som värst,
men hon sa att jag skulle ta det på en gång,
och efter 20 minuter så var det borta...
Så skönt, blir ju livrädd att det ska bli som förra gången,
trodde ju verkligen att jag skulle dö!
 
Usch vill bara att röntgen ska bli av snarast så man akn ta bort det som gör ont!!!
Kommer ha med min medicin hela tiden, vart jag än går!!!
 
 
Nej nu ska jag väll starta dagen med en dusch och börja göra lite frukost och sminka mig m.m.
Hörs senare och då kan jag berätta vad jag tyckte om den nya Hamleys leksaksaffären =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0