Att städa...

Det är inte riktigt min starkaste sida...
Absolut är jag sån som plockar undan grejer och ting
men dammsuga och skura och damma det är skit trist!
Men idag tog jag tag i saken,
vid 10 tiden började jag och strax innan 13 va jag klar, puuuhhh....
men satan i gatan va skönt det är nu.
Hämtade hem prinsessan strax efter 13,
hon gick in på sitt rum och sa: men mammaaaa, va jag älskar mitt rum =)
Hon började leka och jag tog en dusch...
Nu är pluttisen i badet och jag njuter av en kopp kaffe vid datorn...
Skönt och vara hemma när allt är tipp topp och rent =)
 
Det är lite grejer jag måste rensa mer,
bland annat i Novalies rum,
men får se om jag fortsätter om ett tag eller en annan dag ;)
 
Nej nu ska jag njuta av min kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0