Blogga blogga blogga

fast egentligen så är det - jobba jobba jobba! ;) Därav min frånvaro.

Slutade nu vid 21 och kom hem för en stund sedan.
Jobbar morgonpass imorrn :)

Nu efter jobbet så kom det en tjej och kollade på Novalie lila vagn, hon älskade den och köpte den! men fasen va ont i hjärtat jag fick när hon gick med vagnen. Då undrar ju jag - är det pga min kärlek till vagnen ( haha jag älskade ju den) eller är det pga att jag börjar inse att min prinsessa är en stor prinsessa?! ja det är ju frågan! men nu är iaf vagnen såld, men man kanske stöter på den här i orminge eftersom köparen bodde rätt så nära oss!

Aja imorrn är det tjejkväll som gäller, Patrik ska på Bajen matchen och jag och Novisen blir hemma! Vi ska laga ost o skinkpaj med pestosås till ;) gött!!! sen på kvällen kommer min mormor och sover över, för på tisdag är jag ledig från jobbet, då lämnar vi novalie på förskolan och sen ska jag och min fina mormor till nacka forum (jag ska hjälpa henne och hitta en födelsedagspresent till Novalie) och sen på eftermiddagen/kvällen ska mormor passa novalie! jag och patrik firar nämligen 5 år på tisdag ❤ så vi ska åka till Heron city och käka och gå på bio, det blir mysigt :) kan ju inte lyxa till det direkt eftersom det är mitt i veckan, men en bio passar oss perfekt ;)

Gud nu känns det som att jag skrivit i evigheter haha, bloggar från iphonen!
Ne nu ska jag sova, upp tidigt imorrn... God natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0