Brrrrrr..........

-3 grader ute brrrr.....
 
Jaha då har snön tittat fram då!
Usch jag vill inte.
Jag är verkligen ingen vinter människa och jag tycker inte om snö,
men det är ju den tiden på året nu så det är bara att bita ihop!!!
Det enda som är mysigt på vintern är julpyntet och alla ljus som man tänder hemma.
(Bild lånad från google)
 
Får se om man eventuellt byter till vinterdäcken nu i helgen,
kan ju vara skönt att ha det gjort!
 
Patrik kilar nu iväg till jobbet och jag och Novisen ska gå alldeles strax,
sen är det äntligen helg.
Skulle vart ledig idag men har tagit ett extra pass mellan 7-14.
 
Imorrn ska Novalie efterlängtade kalas bli av =)
Som hon längtat...
 
Nej nu ska jag gå och sminka mig ;)
Hörs senare
 
(Bild lånad från google)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Å de kommer bli så roligt i morgon på kalaset!

Svar: Ja jag längtar super mycket =)=)=)
Emma

2012-10-26 @ 07:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0