Gangnam Style

haha sitter och lyssnar på den låten nu,
den är så dålig så den blir bra!!!
Haha garvar av att höra låten...
 
 
Har lämnat Novisen på förskolan,
hon var glad att få vara tillbaka..
Ska hämta henne vid 15 tiden!
 
Själv ska jag bara njuta av tystnaden/lugnet här hemma och bara vara...
Mensen fick man idag också så det är ju verkligen pricken över i:et på min enda lediga dag...
aja what 2 doooooo............
 
Som sagt ska jag bara vara hemma idag,
har städat Novalies rum och dammat lite.
I eftermiddag kommer Patrik hem från jobbet
och Malin kommer också,
hon ska sova över här inatt eftersom hon och Patrik ska på begravning imorgon! ♥
Malin älskar Lasagne så det blir dagens middag idag ;)
 
 
Kl 13:00 ska jag faktiskt jobba lite för jobbet fast hemifrån,
en arbetskollega kommer över till mig och vi ska skriva lite dagliga rutiner.
Så lite jobb blir det idag faktiskt ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0