Lite sådär konstig/känslig dag

Phuuuu vilken konstig dag det är idag.
Känner mig nedstämd och nära till gråt till o från.
Har ingen direkt anledning (vad jag vet),
men allt känns bara jobbigt idag!
 
Så fort jag hör någon bra låt så kommer klumpen i halsen!
Hmmm undra varför det är så?!
 
Mycket tankar som cirkulerar i huvudet också.
Ja ni ser, man ska inte tänka för mycket!!! hehe...

 
Jag och älskade Novisen åt middag för en stund sedan,
idag vart det köttgryta med chili och ris, riktigt gott!
Nu sitter jag här vid dumburken och njuter av en Chai Latte!
 
Imorgon börjar jag jobba 14:30,
Novalie ska vara ledig och vara med sin farfar när jag börjar jobba.
Novalie har verkligen VÄRLDENS BÄSTA FARFAR ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0