Mamma, jag tycker att du kan dammsuga!!!

Hahaha japp jag har fått en uppgift utav Novalie idag.
När hon stod och klädde på sig i hallen så kollade hon sig runt omkring.
Kollade på golvet och säger: mamma, jag tycker att du kan dammsuga idag
när jag är på förskolan, för det är smutsigt på golvet...
jag brister ut i skratt och säger,
hmmm undra vem det är som gjort så på golvet då?!
hahaha jäkla sötunge...
Så det blir prio ett idag för mig,
dammsuga för min dotters skull hahaha ;)
 
Sen blir det nog några maskiner tvätt och förbereda matlista!
 
 
Igår hade vi planeringsdag med jobbet,
vi var i Lännersta Konferance hus.
Så fint vid vattnet, mycket god mat och härliga kollegor och chef!
En riktig toppen dag =)
Var hemma runt 16:30 tiden...
Sen vart det middag och familjemys resten av kvällen.
 
Och nu är jag ledig IDAG - LÖRDAG - SÖNDAG ;) wiiiieeeeee.....
 
10 röda rosor som jag fick av Patrik i tisdags på våran 5 årsdag
(som inte alls gick entligt planerna)
Men som sagt så är inte livet en dans på rosor :(
 
Min Prinsessa idag - på väg till förskolan (ursäkta kvaliten på bilden)
 
Nej nu ska jag sätta igång med dagens arbete ;)
 

Ett STORT grattis till älskade Emilia som fyller hela 3 år idag!
Tant Emma och Bästis Novalie älskar dig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0