Onsdag 3 oktober

Mörkt och kallt ute.
Nu är den riktiga hösten här...
 
Men det är rätt så mysigt och vakna
när det är mörkt och även när man går och lägger sig,
jag somnar bättre när det är mörkt ute.
Plus att det är mysigt nu när man kan tända ljus här hemma.
Blir så himla mysigt då!
 
Onsdag idag - Novalie ska på förskolan och jag ska jobba 7:30-14
sen är jag faktiskt ledig i 2 dagar!
och en av dom dagarna ska jag fanimej ta mig i kragen och storstäda här hemma.
Damma i varenda litet hörn...
 
Men idag är det som sagt jobb som gäller och sen onsdagsmys...
Dagens middag idag kommer bestå av Pastasallad med halloumi och chili&vitlöksfrästa räkor.
Och sen vitlöksbaguetter...
Funderar på att göra en supergod Ananaspaj till efterrätt ;)
men vi får se hehe...
 
Nehe har väll inte så mycket mer att skriva om just nu.
Hörs kanske senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0