Regniga Måndag

Ny vecka coh den startar vi med en regnig Måndag.
 
Har haft en supermysig helg hemma hos mamma,
Mamma fick Fiskspa utav mig och mormor i födelsedagspresent,
så det ska hon åka iväg och unna sig!
 
Trodde inte det fanns i Sörmland där hon bodde,
men jag hittade ett ställe i Eskilstuna ;)
Gäller och googla hehe.
 
På lördagen åkte vi förbi Lager 157
både jag och Patrik hittade varsitt par skit snygga Jeans.
Sen köpte jag fingervantar till Novalie.
 
På söndagen åkte vi hem,
men först svänge vi förbi Strängnäs och storhandlade
sen åkte vi hemåt!
Skönt och komma hem tidigt så man hinner med annat innan vardagen börjar!
 
På kvällen kom Karro förbi på en kaffe,
tiden gick och det vart lite sent,
så jag körde hem henne...
Väl hemma så gick jag och la mig,
men kunde inte somna först runt 2 tiden inatt
och min kära väckarklocka ringe vid 05:25...
Så jag känner mig algom pigg just nu!
 
Ikväll är det bara jag och Novisen hemma,
vi ska ha mysmiddag och bara ta det lugnt idag.
Patrik är iväg och kolla på match!
 
Aja så har min helg sett ut
och så kommer min och Novisens Måndag se ut!
 
Hoppas ni får en bra dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0