Seg Lördag

Tur att klockan är kväll.
För nu börjar jag bli uttråkad och rastlös, så det är väll lika bra och gå och lägga sig snart!

Dagen har varit super lugn idag, soffhäng och tryckt i sig en massa skit :/

Imorse följde jag och Novalie min mormor ner till centrum och lämnade av henne vid busstationen, sen gick jag och Novalie till Konsum och handlade lite!
Efter det gick vi till Centrala Parken och lekte nån timma!

kom hem, vilade och kollade på film, sen påbörjade jag middagen, men Patrik fick avsluta den medan jag och Novalie gick ut ännu en gång, fast denna gång tog vi med hennes cykel, och innan vi gick så skruvade vi bort stödhjulen, gick ut och tränade lite på att cykla utan stödhjul, men det var svårt tyckte Novalie! Hon har svårt att hitta balansen med cykeln! Aja övning ger färdighet ;)

Sen gick vi hem igen käkade middag och har haft soffhäng resten av kvällen, så nu känner man i kroppen att den är rastlös hehe!

Imorrn ska vi till den nya leksaksaffären i forum, det ska bli skoj :) Hoppas Novalie hittar nå skoj, hon har tömt sin lilla sparbössa på ca 300:- så något lär hon ju hitta!

Nehe om man skulle ta och börja runda av, tiden går fortare om man somnar ;)

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0