smärta!!!

God morgon gott folk...
Ny dag med nya tag!!!
 
Ja vart ska jag börja någonstans...
Som sagt så firade jag och Patrik 5 år i tisdags,
blev inget firande av det men fick 10 st röda rosor av honom.
Vi får försöka ta igen det en annan gång...
På kvällen åkte jag och Savis till IKEA och snabb shoppade lite,
va hemma strax innan Svenska Hollywood Fruar.
Låg och kollade på det och somnade strax efter...
 
Sen vaknade jag runt 23:30 tiden av att jag var kissnödig,
gick upp på toa och kissade och sen skulle jag lägga mig igen och somna om.
Men när jag väl la mig i sängen så kunde jag inte ligga ner,
varken på någon av sidorna, rygg eller mage!
det började göra mer och mer ont,
försökte bita ihop och la mig och lästa bloggar.
Men tillslut var smärtan så jävla hög så jag trodde jag skulle dö...
Smärtan var i magen och ryggen...
Ringde Taxi som hämtade mig och körde mig till SÖS...
Var framme strax efter 01 tiden,
läkarna såg hur smärtpåverkad jag var så jag fick 2 st sprutor i vardera skinka.
Det här var faktiskt riktigt hemskt.
Att ha så ont och få åka helt själv mitt i natten till akuten.
ne usch - hoppas det aldrig händer igen....
Aja efter några timmar på SÖS så var jag hemma strax innan 04:30 tiden.
Så igår var hela familjen hemma.
Patrik sov inget pga att han va orolig för mig och jag var ju vaken pga besöket på SÖS
Så igår sov vi till och från hela dagen här hemma...
 
Dom på SÖS tror iaf att det är njurstensanfall så om ca 4-6 veckor blir jag kallad till röntgen.
Jag tror mer på gallan men men,
det är bara och göra som dom säger!
Så röntgen då om ca 4-6 veckor!
 
Är fortfarande öm i magen efter all smärta från i tisdags natt.
Men idag ska jag till jobbet.
Eller vi har rättare sagt Planeringsdag mellan 9-16
Så vi ska till Lännersta Konferance och vara där hela dagen.
Sen är det faktiskt jag som är ledig FREDAG - LÖRDAG - SÖNDAG... Lyx va ;)
 
 
Hoppas ni alla får en bra dag
nu måste jag sätta igång och sminka mig lite och klä på skruttan ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch vad hemskt! :( hoppas du slipper få sådär igen och att dom kan se på röntgen vad det kan vara och att du kan få snabb behandling om det skulle visa sig vara nåt. Kram på dig!

2012-10-11 @ 08:20:50
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0