Supermysig dag, men en saknas!

Imorse va vi som sagt på teater med förskolan.
Det var jag och en fröken till och så hade vi 4 barn med oss.
Super trevligt och vi kollade på "Pricken",
ni vet den där kaninen som har prickar medan hans familj är hel vita ;)
Supermysig teater och handling =)
 
 
Efter teatern bestämde jag och Novalie oss för att hoppa av vid centrum
och käka på Thairestaurangen!
(det gjorde vi sist vi var på teater också)
Det är ju sååååååå gott på våran Thai inne i centrum ;)
 
Väl hemma vilade vi en stund.
Vi gick upp vid 14 tiden och lekte lite med Novalies Barbie.
Frisörleken ;)
Riktigt kul faktiskt!!!
 
 
Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe
och Novalie dansar till Swedish House Mafia - Greyhound
Potatisen kokar för fullt
- idag blir det hemmagjord mos med köttbullar, lingonsylt och gräddsås ;)
 

Patrik är som sagt på kurs och kommer hem imorgon eftermiddag.
Både jag och Novalie saknar honom,
det känns så tomt här hemma!!!
Novalie brukar aldrig fråga efter pappa men idag gör hon det : (
haha aja vi överlever,
men det känns att det inte är som det brukar vara!

Kommentarer
Postat av: Carro - Foto

Vad mysigt med teater :) och super god mat ni skulle äta älskar hemmagjorda köttbullar! :D

Svar: hemmagjord potatismos... EJ hemmagjorda köttbullar tyvärr hehe ;)
Emma

2012-10-17 @ 16:32:42
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0