Unna sig själv lite granna ;)

Tjoooooo äntligen hemma ;)
Haft en superbra dag på jobbet med bästa Maria,
och ett litet APT - möte till 14:30...
 
Idag fick jag en liten lön från det andra jobbet ;)
Så idag unnade jag mig lite skönhetsprodukter för ansiktet.
Dyrt men välförtjänt och behövligt!!!
 
Ansiktsrengöring
 
Dag kräm
 
Natt kräm
Fick dessa som tester för 1 vecka sedan från kicks
och det är anpassat efter min hudtyp
och jag känner verkligen skillnad och är supernöjd med produkterna.
Sen tar det ca 3 månader fär att nå absolut bästa resultat,
men efter 1 veckas test om man redan känner skillnad så kände jag att jag skulle slå till!
 
Sen vart det foundation
och ett "solpuder"
 
Ja har man känslig hud så är det fanimej inte billigt med produkter.
Men nu är jag glad att jag köpte allt som behövdes ;)
 
Sen fick jag lite extra med mig hem gratis, det är ju aldrig fel ;)
Tack kicks ;) bästa servicen finner ni i Orminge centrum !!!
 
Novalie fick ett par fingervantar också ;)
Dom försvinner ju heeeeeela tiden!!!
 
Ja det var dagens shopping...
 
 
Snart kommer stora älsklingen hem
och även Novalies farfar och faster Malin =)
Vi ska äta Pizza och kolla bil till Malin!
 
 
Hörs kanske senare
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De e du värd lilla gumman :D

Svar: Tack gumman =)
Emma

2012-10-26 @ 07:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0