Vinterdäck...

Jaha god morgon everybodyyyyy.....
Morgonen började inte riktigt som jag hade tänkt mig hehe,
skulle åkt och hämtat Karro från fiskis och sen åkt till coopen och handlat lite.
 
Men nu är Karro på väg hem till mig KOMMUNALT!
haha det är halt ute och det tänkte jag inte på
plus att jag har sommardäcken på...
 
Så Karro kommer hit så kan jag bjuda henne på frulle och kaffe
och så åker vi iväg lite senare då det blir plusgrader ;)
 
Sen ska jag faktiskt till fiskis i eftermiddag och byta till VINTERDÄCK!
Dags och göra det nu känns det som...
Sommardäck och halka går liksom inte ihop :P
och JA jag är en fegis för halka ;)

Igår kväll bestämde sig Novalie för att sova hemma hos sin farmor,
det gick ju såklart bra och jag och Patrik gick i lugn och ro
på infomötet om att våra hus ska bli ev. blivande bostadsrätter.
Fick inte ut så mycket av det utan det var mest info,
men än så länge verkade folk intresserade så vi får väll se hur det blir med det...
Visst våra lägenheter är väll inte i det bästa skicket...
Men det är ju alltid något att "äga" sitt hem
och därmed kunna sälja och köpa nytt för att kunna gå vidare här i livet...
Aja vi får se hur det blir som sagt ;)
 
Nehe nu ska jag nog makeupaaaaa mig lite ;)

Kommentarer
Postat av: Celina

Känner mig så taggad efter samtalet med dig igår :)

Svar: kuuuuuul =)=)=)
Emma

2012-10-31 @ 18:40:11
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0