Älskar Duntäcke!

Brrrrrr hade velat ligga kvar i sängen imorse när klockan ringde.
Fy fasen va kallt det är här hemma....
men mitt duntäcke värmde mig gott!
 
Idag är en ny dag och hoppas på en bra sådan.
Igår va jag frusen och mådde sisådär...
Men på kvällen vart det bättre och idag känner jag mig bra!
Så ingen sjuka här inte, för du är ändå inte välkommen!!!
 
Idag ska jag jobba mellan 07:30-14
Sen ska jag möta upp Karro och Mathilda.
Jag tar över Mathilda och ska ha henne hos mig ända tills imorgon =)
Ska bli riktigt skoj.
Så när jag fått Mathilda så ska hon och jag hämta Novalie från förskolan,
sen får vi se vad som händer!
 
Så idag ska Novalie ha sin kompis Mathilda sovande över hos oss =)
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen måste vi börja röra oss,
vi höres och ha en bra dag allesammans ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0