Enda lediga dagen...

Det här skulle vara min enda lediga dag på hela veckan enligt mitt schema.
Men har först läkarbesök 11:00
sen har vi obligatoriskt möte mellan 13:15-14:15.
Känns lite sådär, med tanke på att jag hade velat haft Novalie hemma idag.
men men...
 
Lämnar Novalie till 9 sen ska jag ta en liten prommis.
Behöver verkligen det.
Känner mig som den fetaste personen på denna jord...
Huuuujeda mig!!!
 
Semester rutinerna krig gosaker sitter fortfarande i.
Så nu måste jag försöka bryta det och börha äta ordentligt!!!
Ingen bantning iaf utan äta lite men ofta!
 
Aja vette fan hur det går men tankarna är ju iaf på rätt bana,
nu ska man ju bara få arslet ur vagnen och göra det också... hehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0