För jag älskar min mamma

Novalie har på senaste tiden sagt det som står som rubrik en hel del.
 
När hon går på toaletten så väljer hon den lilla här hemma,
för det är mammas toalett- Och jag älskar henne så mycket.
 
Pratade med Novalies farmor imorse och då berättade hon att Novalie hade sagt igår kväll,
att hon ville åka hem, hem till mamma för jag älskar henne så mycket!
 
HAHA gissa om det värmer i hjärtat..
 
Visserligen vill jag inte att det går till överdrift
då Novalie kanske börjar vägra sova över hos ex: farmor eller mormor m.m.
För man måste få komma bort en liten stund från varandra för att få känna saknaden.
Men samtidigt så dööööör jag när jag får höra det Novalie säger ♥
Men än så länge är det inga problem för Novalie att sova borta från oss,
fast hon nämner lite då och då att hon vill hem.
Men hon accepterar sitt val av att sova över hos någon och så gör hon det.
 
Min älskade prinsessa...
Går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar henne!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0