I'm back and.....

NAPPE GICK IGENOM BESIKTNINGEN!!!
 
Herregud vilken lättnad...
Ni skulle sett va jag skakade om händerna
när jag satt där och väntade hahah.
Då är det bara 1 år kvar innan nästa besiktning :P
 
Tack än en gång Maria att du följde med ♥
Efter besiktningen drog vi till Sickla och shoppade och åt Sushi lunch.
Detta fick följa med hem
 
Skor till Novisen
 
Skor till mig
 
Rouge
 
Ögonbrynsfärg eller vad man säger
 
Leggins till mig
 
Och den här härliga och fina tröjan!
Måste bara berätta om denna tröja.
För den på bilden är den andra tröjan som jag köpte idag!
För den som jag köpte imorse med Maria och Novalie råkade jag "tappa bort" och någon lycklig sak har antagligen hittat den och behållt den,
så nu på kvällskvisten drog vi till sickla igen och då köpte jag en ny.
Gaaaahhhh blir trött på att vara mig ibland ;)
 
 
Idag kom även älskade Malin (novalies faster) över på middag,
sen drog vi hela gänget till Sickla som sagt en andra gång (för mig och Novalie)
Handlade lite och körde sedan hem Malin
 
När vi kom hem så åt jag och Novalie lite kvällsmål.
Vaniljyoghurt med blåbär och hallon och lite honung ringlat över.
Så gott ;)
 
Nu ska jag inta soffläge och vänta å att Svenska Hollywood Fruar ska börja ;)
God Natt

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul att bilen gick igenom :) grattis! Åh Alicia har också såna snygga skinnstövlar eller vad man ska kalla dom som Novalie. Dom är skit snygga! :) hoppas du får en bra kväll! Kram

Svar: ja riktigt skönt att bilen gick igenom ;) ja det är fina skor det =).... detsamma till dig kram
Emma

2012-09-25 @ 21:46:11
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0