Inge bättre...

Morrn gott folk!
Känner mig fortfarande som en påse skit...
Ont i kroppen och dunderförkyld!
Idag är min lediga dag från jobbet
men imorrn blir det att stanna hemma också.
 
Snälla håll tummarna med mig att jag kan jobba fredag - lördag - söndag!!!
Orkar inte vara hemma och speciellt inte när jag e sjuk...
Blir tokig, känner mig instängd... GAAAAHHHHH...
Aja det va dagens ILANDSPROBLEM!!!
 
Efter att jag lämnat Novalie på förskolan idag så blir det hem och ta ett varmt bad,
fryser konstant...
 
Sen runt 16 tiden kommer Novalies farmor och hämtar henne,
Novalie ska sova över där,
det va ett tag sen... Så nu är det dags för Farmorstid ;)
 
Ikväll är det även Föräldramöte på förskolan,
måste gå på det även fast jag e sjuk.
har inte kunnat gångerna innan,
så det känns som ett MÅSTE idag faktiskt.
Får väll sitta längst bak och snora för mig själv haha!
 
Nehe hörrni...
Vi lär väl höras senare...
Är ju hemma 24/7 så då kan man ju passa på och blogga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0