Solen Skiner och jag med den ;)

Fortfarande snorig och har hosta,
men det hindrar inte mig från att gå till jobbet.
Nu smittar jag ju inte längre så det är bara o köra på!!!
 
Novalie är ledig från förskolan idag med
och ska vara med sin farfar när jag går och jobbar.
Är såååå glad att min älskade dotter har så många runt omkring henne
som älskar henne och som vill vara med henne.
Det är verkligen guld värt ♥
 
Snart blir det en dusch för min del
och sminka sig lite...
Har inte sminkat mig på hela veckan
så det ska bli skönt och kunna sminka sig igen utan att det rinner från ögonen...
 
Så hörrni...
Nu kör vi på en jobb helg,
sen är jag ledig måndag och tisdag med gott samvete ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0