Trött men nöjd!

Inatt hade jag 2 av mina bästa tjejor sovande hos mig.
Mathilda och så lyckades jag få med mig Karro också =)
 
Satt uppe rätt sent igår med Karro och babblade på en del ;)
Tjejerna vaknade vid 05:40 tiden,
klev upp med dom och lät Karro sova fram till 06:30 !
 
Har vart nere i centrum och handlat lite.
Idag blir det Zucchinipaj med Pesto till middag och en äppelkaka/paj till efterrätt ;)
 
Innan vi gick hem så ville Novalie gå in på biblioteket.
Så idag har Novalie lånat sin allra första bok därifrån

Så nu blir det lite läsning här hemma ;)
 
Sen gick vi även förbi förrådet och hämtade en bilmatta som Astrid ville ha ;)
 
 
Nu ska jag och Novalie göra äppelkakan/pajen
sen ska vi läsa och vila en stund!
 
Bjussar på 2 tjejer som fakesmilar haha

Kommentarer
Postat av: Jessica

Din dotter Novalie är verkligen en vacker flicka

Svar: Tack så mycket =)
Emma

2012-10-02 @ 08:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0