Älskade Vänner

Hej hej Bloggeeeeeeeen hehe ;)
 
Äntlien söndag - Äntligen människa ! haha
 
Fredagen vart lite mer party än vad jag trodde.
Började med att älskade Malin kom hit och åt middag med oss
och vi drack lite vin,
sen åkte vi hem till Savis och mötte även upp Zandra!
Sen kom även Veronika, Jenny och Karin dit!
Så vi vart ett tjejgäng på 7 st ;)
Kvällen slutade på Söder - Ett ställe
och var hemma runt 3 tiden på morgonen...
Jag brukar säga att en bra utekväll slutar alltid på Donken
och sen hem, vilket denna kväll gjorde ;)
 
Så kul!!!
 
 
 
Mina älskade vänner... Ni ligger gott om ♥ mitt !!!
 
 
Igår va jag inte alls människa,
vilket var ok men lite synd då vädret var kanon!
 
 
Idag åker Patrik till Borås med några polare för att se Bajen matchen,
jag och Novalie har inga direkta planer,
Sen så började det snöa för en stund sedan... TRIST!
Men nu verkar det vara uppehåll igen.
 
Men vi får se vad vi gör,
om vi kanske tar en hemma dag och fixar och donar lite
och kanske bakar nå skoj eller så...
Vi får se ;)
 
Det var min helg i lite korthet...
Hoppas ni andra haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0