Äntligen Måndag och rutiner

Wooow vilken helg det har varit...
Var rätt så trött igår kan jag lova!
 
I fredags åkte jag som sagt var på kryssning
med bla min mamma, Ann-Helen och Zandra
och några till....
 
Buffen var supergod men man vart rätt trött och mätt efter maten
så det var svårt att komma igång.
Men det vart en hel del dans och kolla på folk och shopping SÅKLART!!!  ;)
 
Kom hem i lördags vid 15:30 tiden
Duschade och svirade om för att sedan åka till Jarlaberg
och fira Fredrik som fyllt år.
Var väldigt seg så jag kom aldrig riktigt igång,
men kvällen avslutades rätt tidigt för min och Patriks del
Så det var ganska skönt!
 
Och igår tog vi det bara lugnt, storhandla och åkte hem till Karro
och lämnade present eftersom hon fyllde 25 =)
 
Idag är det äntligen måndag
jobb och rutiner är det bästa jag vet!
 
Försökte komma in mood i fredags ;)
 
Sur för att jag fick åka kommunalt.. (hatar det)
 
Rätt stämning började visa sig :)
 
Jag och min älskade mamma ♥
 
Jag och bästa Zandra ♥
 
Mamma va snäll och köpte skor till mig ;)
 
 Ja mer än dessa bilder vart det inte ;)
Men en fartfylld och kul helg har det vart iaf !

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det var en rolig och mysig kryssning med god mat och drinkar :-) kram älskar dig .

Svar: =) <3
Emma

2013-04-29 @ 13:00:47
Postat av: Pauline

SNYGGING =)

Svar: Tackar hehe
Emma

2013-04-29 @ 20:27:40
URL: http://www.paulinesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0