FREDAAAAAAG

Woohoooooooooo som jag har längtat...
Äntligen är fredagen här ;)
 
Idag jobbar jag 7:30-13:30
och även jobba med bästa KG
så det är ju perfekt ;)
 
Sen ska jag hämta Novalie
och gå ner till affären och handla fredagsmys ;)
 
 
Igår var jag som sagt på gymmet med Veronika,
vi körde mage och rygg
Och jädrar vilken träningsvärk jag har i magen idag haha!
Men kändes bra att åka dit =)
 
 
Måste fasen erkänna att det är riktigt mysigt med hund här hemma,
hon är så lugn och fin =)
 
Men det blir rätt trångt i sängen hehe...
Vaknade inatt halvvägs ner i sängen
för Patrik, Novalie och Cookie hade tagit all plats upptill...
Så har inte sovit så gott inatt men men hehe...
 
Åter till idag...
Gud va skönt med helg,
inget planerat och ta allt som det kommer ;)
 
( och nästa fredag är det kryssning som gäller med mamma, Ann-Helen och Zandra Yaaaiiiiii)
 
Ha en bra dag allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0