Fullt ös med de bästa

Ooooj vilken dag det har varit idag
 
Efter nyckelviken och de,
så åkte vi som sagt hem och Verra och Emilia kom förbi,
tjejerna lekte ett tag sen bestämde vi oss för att åka iväg på lite äventyr.
Vi åkte ut till Haninge och kollade in Eurostore och Inn o Finn.
Sen åt vi middag på Vega grillen, grymt gott....
 
Sen vart det en sväng förbi Ica maxi,
tjejerna fick leka på deras barn inlämning medans
jag och Verra gick runt och glodde ;)
 
Kom hem vid ca 18:30 tiden.
Har hunnit bada Novalie, och förberett inför läggdags,
sen har jag färgat håret (vart mörkbrunt) och duschat...
 
Nu ligger prinsessan i våran säng och kollar på film (lär nog somna snart)
Och jag har tänt en massa ljus och ska strax inta soffläge ;)
Patrik kommer hem runt 23 tiden trodde han och då sover jag garanterat hehe....
 
Det var dagen i stora drag...
Imorrn e det jobb som gäller ;) skönt!
 
Go kväll på er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0