Jobba jobba.. Snart helg !

God morgon =)
 
Hoppas ni haft det bra,
hela helgen har vart supermysig.
Njutit av solen och promenerat längst vattnet...
Så mysigt så!
 
Jobbade kväll igår
och idag blir det dubbelpass
Sen kväll imorrn igen
och sen ett dagpass på torsdag
Sen är jag ledig fre, lör och sön!
 
Längtar verkligen till denna helg,
för på fredag åker jag på kryssning med min mamma och några vänner...
Ska bli såååååå kul och jag längtar som faaaeeeen till buffen haha ;)
Och självklart SHOPPINGEN ;)
Sen lär det nog bli en hel del party också !
 
 
Vad ska ni andra göra i helgen då? ;)
 
Hoppas ni får en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar också :-) :-) kram

2013-04-23 @ 06:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0