JOBBA!!!

Som jag har längtat!
Mitt jobb är som min fristad,
där jag inte tänker på något speciellt
utan gör det jag ska göra och har det bra.
Har i princip vart hemma en hel vecka nu
förutom att jag jobbade 7-14 i fredags.
 
Ganska tröttsamt att vara hemma 1 vecka i streck
tänker, undrar, och kan inte koppla bort tokiga tankar!
Det gör mig galen...
 
Så det ska bli riktigt skönt att få komma till jobbet idag!
 
Ska lämna Novalie på förskolan senast 9
sen ta en liten morgon prommis
Sen börjar jag jobba kl 14-20:30
 
Igår kväll va jag riktigt rastlös
så jag och Verra begav oss iväg på lite äventyr hehe.
Köpte varmchoklad på Mc'donalds
åkte ner till Nacka Strand...
Skrattade gott och bara va,
sen vart det en sväng förbi Ica Maxi
för lite onödig shopping.
Men skönt va det att komma hemifrån lite!
 
Folks perfekta vårbild
 
Reality HA HA HA
 
Gud va jag och Veronika skrattade åt detta igår!
Vi har nog världens bästa humor hahaha ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0