Keep rolling

Här händer det inte mycket just nu...
Endast jobb och familj som gäller!
 
Har jobbat sammanlagt 41 timmar från tors till sön
så man känner sig lagom mör just nu!
Var ledig igår men hade grejer att göra!
 
Och nu så jobbar jag
idag xtra på mitt andra jobb - 14:30-20
Onsdag 13-20:30
Torsdag 13-20:30
Fredag 7:30-13:30
Sen är jag ledig till helgen ;)
 
Men som sagt så älskar jag att jobba
och känner att det är min "fristad" där jag trivs!
 
Helgen var iaf kanoners,
jag och Kerstin har det riktigt bra när vi jobbar tillsammans,
och vi hade turen med oss att få skinande sol i söndags,
så vi gick ut med en massa boende på balkongen och satt och njöt av solen ;)
 
 
Igår åkte jag med en sväng hem till mormor och morbror P
när jag åkte hem så tog jag med mig Cookie hem ;)
Så nu har vi en hund här hemma.
Igår kväll när vi skulle sova så låg Jag, Patrik, Novalie OCH Cookie i sängen,
så mysigt så hehe ;)
 
Om en stund ska jag lämna Novalie på förskolan och sen ta en promenad med Cookie,
sen bara ta det lugnt ;)
 
här får ni bild på lilla "råttan" ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0