Ledig igen :/

Helt ärligt så är jag trött på att vara ledig från jobbet nu,
har vart ledig alldeles för mycket!!!
Jag vill jobba...
detta beror på lediga helger
plus påsk plus röda dagar
då man varit mammaledig eftersom förskolan varit stängd!

Slutade 13:30 idag och imorgon har jag tagit semester av privata själ och sen är jag ledig enligt schema onsdag o torsdag o börjar inte jobba först på fredag kl 15 igen!

Idag efter jobbet så gick jag o hämtade Novalie sen gick vi hem o städade!
Så nu är hemmet rent o fint!
Har precis ätit en god middag som bestod av Honungsmarinerad Lax med bulgur och grekisk yoghurt!

Nu känner jag mig lite trött så jag har intagit soffläge o tänt ljus ;) mysigt!!!

Ja hörrni är det nån som har tråkigt dessa dagar så kan ni ju höra av er så kanske vi kan leka haha ;)

Bjussar på en trött o sliten bild på mig hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0