Promenad till förskolan...

Lycklig tjej håller i Cookie ;)
 
 
 
Lovade mig själv att inte vara så blödig idag
när vi lämnade Tack present till Novalies pedagoger,
men så fort vi kom in och jag gav dom de så kom tårarna...
Haha snacka om att man är blödig,
Novalie måste ju skämmas över mig!
 
Men på torsdag byter Novalie avdelning,
och hon tycker det är kul,
men jag gillar inte att man byter pedagoger hela tiden,
tryggheten man precis byggt upp med de gamla
men nu ska man börja om igen!
Inte lätt för barnen heller att byta "fröknar" hela tiden.
Aja nu är det snart gjort och förhoppningsvis sista gången innan hon börjar skolan!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Å så glad! Älsklingen! Ska ni inte skaffa en liten hund då? Eller en katt ;) hehe!

Svar: jaaaa det är supermysigt med lilla hunden, men känner nog att det räcker med att låna henne hehe :P
Emma

2013-04-16 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0