Ta vara på ledigheten

Jaha, är man ledig så är man, då får man väll helt enkelt ta vara på den!

Idag lämnade jag Novalie på förskolan till 8:30, hon åkte till Porslinsfabriken med sin förskola :)

Själv hade jag ett "möte" mellan 9:00-9:40 sen gick jag hem till Veronika och åt frukost o drack kaffe o snacka gojja ;)

Efter det åkte jag hem till Savis o vart bjuden på en god lunch och även vi snackade en massa gojja ;)

Hämtade Novalie vid 14 tiden, gick hem en sväng för att sedan gå ut i lekparken med Novalie plus att vi tog oss en promenad!
Efter 1 timmes lek gick vi hem o lagade middag!

Åt och sedan fick jag för mig att måla våra kryddhyllor + kaffefiltershållare vita!

Kände sen att jag behövde komma ut o rensa hjärnan lite så det vart en PW på 45 minuter.

Nu sitter jag i soffan, nyduschad o seg hehe...
Tv tittande är vad det blir resten av kvällen ;) Ska även avnjuta Grekisk yoghurt med hallon tänkte jag ;)

Kram till er alla därute ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0