Familjekvälls mys!

Igår kväll efter min och Novalies "lekdag"
Så kom vi som sagt hem och åt middag...
Sen vart det lite ändrat!
Åkte aldrig iväg med Veronika,
utan jag, Patrik och Novalie tog en kvällsprommis
 
 
Sen gick vi ner till affären och köpte godis och dricka
Hämtade även ut mitt H&M paket =)
Och allt satt jätte bra...
Förutom pyjamasen den va lite för stor,
men det är bara skönt då jag ändå sover i den ;)
 
Till mig:
 
Till Novalie:
 
Till Patrik:
 
Nu är det 1 tröja kvar till mig och den kommer som sagt i slutet på augusti!
Hoppas den också sitter som ett smäck!
För det var den dyraste tröjan och den jag såg mest fram emot att få ;)
 
Aja iaf, sen vart det fredagsmys resten av kvällen!
Kollade på 2 filmer sen somnade vi gott...
 
 
 
Idag ska Patrik iväg på tv-spelskväll på Henkan
och jag och Novalie blir hemma !
Får se vad vi hittar på.
 
Imorgon blir det lugnt,
sen har jag tagit ett litet extra pass imorgon som resurs på mitt jobb
Jobbar bara mellan 16-20:30!
Helt OK tid ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Visst beställde du den där tröjan med pärlbroderier? Ville också ha den men ångrade mig när jag såg tvättråden. Handtvätt... äh då fåre va ;P

Svar: joo det gjorde jag, tyckte den va så sjukt fin på bilden, så jag hoppas den är värd pengarna hehe... aja får väll lov o handtvätta den i sånt fall hehe ;)
Emma

2013-08-14 @ 01:31:15
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0