Fredag ;)

Idag är det fredag,
även om jag jobbar korta pass denna helg så känns det ändå
bra med fredag ;)
 
Imorgon jobbar jag extra på mitt "vanliga" jobb 7:30-11:30
och på söndag jobbar jag extra på mitt andra jobb 8:30-13:30
Så det är bra pass ;)
Hinner man ändå umgås med familjen och hitta på något!
 
Idag är det 7:30-13:30 som gäller
sen är vi bjudna på middag hemma hos bästa
Therese, Fredrik och Elin ♥
Har inte träffat dom på evigheter så det ska bli mysigt!
Och att bli bjuden på middag känns lyxigt,
är så van själv att stå framför spisen och fixa o dona ;)
 
På förskolan går det redan löss och springmask,
huuuaaaaa vad nojjig man är!
Kliar i både håret och arslet på mig hahahah!
(psykiskt)
 
Ha en bra fredag för det hoppas jag att jag får ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha kliar i både håret och arslet! Du är ju för rolig ;D Ja med hösten kommer ALLA sjukdomar på en och samma gång... fast jag känner mig rätt stark inför hösten och vinterns äckliga baciller! Kom an bah!

Svar: hahahha jaaa det kliar ju överallt :P...Skicka gärna den styrkan till mig med tack ;)
Emma

2013-08-26 @ 08:30:16
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0