Låååååst ;)

Skönt, nu e bloggen låst
och det känns hyffsat skönt o veta vilka det är som tittar in här ibland.
 
Sen kanske jag vill skriva om saker som alla kanske inte bör ha tillgång till m.m.
Men vi får se hur öppen jag blir :)
 
 
Idag har det inte hänt mycket,
förutom jobb mellan 7-14:30
Trött som ett as är jag också
Vette fan hur jag ska palla 8 dagar till med jobb :/
 
Aja bara o bita ihop,
blir ju lite extra klirr i kassan sen i september
 
 
Nu har idol börjat,
så vi hörs senare eller imorrn ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack! Ska inte ge det till någon :)

2013-08-21 @ 20:39:41
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Celina

Fy, stackare! Kan inte vara lätt att jobba så många dagar i stäck.. Säg till om du orkar ta en promenad någon dag - följer gärna med! Kram

Svar: Det är ju själv valt ;).... jadå jag hojtar till ;) Kram
Emma

2013-08-22 @ 09:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0