Nu börjas det

Mycket prat om sin födelsedag!
Den är ju inte först den 19e oktober,
men det gäller att börja i tid ;)
 
 
Önskelistan fylls på lite då och då,
när Novalie kommer på mer saker att skriva!
Duktig är hon också, bokstaverar mycket själv
men tålamodet är inte stort, så man får säga till henne att ta det lugnt
och skriva och bokstavera med munnen ordentligt och be henne koncentrera sig!
men bra går det och stolt är jag över henne ;)
 
 
Även kalaset har jag börjat småtänka på.
många kommer att ha på Barnkulan här i Orminge
så därför tror jag vi kör på ett kalas i lokalen hos oss!
Funderar på Barbietema, då jag hittat en superbra hemsida
där man kan beställa massa barbiegrejer m.m.!
 
Sen ville Novalie bara bjuda ca 8 barn detta år
så det borde jag nog kunna hantera hehe,
Sen har även faster Malin erbjudit sig att hjälpa mig
och agera som lektant - så någonting i den stilen tror jag att det blir !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0