Slö dag

Igår var jag riktigt trött
orkade inte göra mer än vad jag måste!
 
Färgade iaf håret igår,
tyckte mitt hår kändes så trist!
 
Jag älskar ju mörkt så det vart Chokladbrun
med lite nyanser av rött...
 
Så vad tycker ni?
 
 
Som sagt så var det en riktig slödag igår,
så det vart soffläge med en riktigt bra film - Den som söker
och även en glass på det ;)
Sååååå god och perfekt portion !
 
 
Idag är det en ny dag...
Vaknade lite för tidigt än tänkt
men nu när man fått i sig en kopp kaffe så känns det bättre!
 
Kl 11:00 ska jag och Patrik vara nere på banken och skriva
de sista papprena för lånet på lägenheten... KUL!!!
 
Vi har redan börjat rita upp vårat "blivande" kök från IKEA...
 
 
Nej mer kaffe då och sen fixa sig lite ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0