Tjejkväll

God morgon gott folk...
Jag vaknade 08:45, Novalie nyss och Patrik sover fortfarande!
Skön sovmorgon =)
 
Idag blir det en lugn dag och sen lite jobb mellan 16-20:30
 
 
Igår kom min kära mormor förbi,
vi åt brunch umgicks och hade det allmänt mys!
Jag och mormor åkte även till Boo kyrka och kollade på min
pappas sons grav och tände även ljus för min älskade gudson Gabriel!
Saknaden är enorm ♥
Det är så himla fridfullt på kyrkogården,
man känner ett lugn inom sig som drar över en när man är där.
Tankar kommer och även tårar!
 
När mormor åkte hem så gick jag och Novalie och vilade en stund.
Sen kom Karro och Emilia hem till oss.
Vi åt stuvade makaroner med köttbullar
och drack "sommardrink" gjord på alkoholfri cider med frysta bär.
Sen gjorde vi ansiktmask och piilade händerna.
Super myyys !
 
 
 
 
 
Efter det lekte tjejerna en stund och jag och Karro kollade på tv.
Sen åkte dom vid 9 tiden!
 
Ja och Novalie somnade gott efter det ;)
 
En riktigt lyckad lördag med bara massa mys!
 
 
Ne nu är det kaffe dags och läsa lite bloggar,
sen ska jag ta en prommis,
tror jag tar med mig Novalie i en vagn så Patrik får vara själv lite
(skönt att själv inte vara bakis) hihi
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0