Väntan...

När jag gick Omvårdnadsprogrammet i gymnasiet
så valde ja inriktning Psykologi/Psykiatri vilket jag tycker är jätte intressant!
 
Just nu så söker Nacka psyk skötare
och jag har skickat in mitt CV
Nu väntar jag och hoppas på att dom hör av sig,
skulle så gärna vilja jobba som timmis
för att kunna känna efter att det är de jag vill göra
och sen vill jag ha en heltidstjänst!
Så hoppas hoppas hoppas dom hör av sig.
 
Är fortfarande trött så efter att jag lämnat Novalie på förskolan
blir det att gå hem och ta det lugnt tills jag börjar jobba.
Promenaderna får jag ta tag i sen när jag känner mig piggare,
måste ha energi på jobbet då det blivit snäppet tyngre just nu :/
 
Hörs senare ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad härligt att du vet vad du vill göra! Själv känner jag mig helt blåst av min chef för tillfället... Vet inte vad jag ska sysselsätta mig med efter den 31 aug om det inte löser sig... Blä!

Önskar iaf dig lycka till!

Svar: Va har hon gjort?...
Tack vi får se hur allt blir ;)
Emma

2013-08-22 @ 10:26:11
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Carro

Jag ligger ju på den såkallade "Las-listan" och nu har jag ju jobbat på samma ställe april-augusti och då sa min chef att jag kommer få förlängt, dagen efter ringer en chef från ett annat ställe och erbjuder mig en månad på ett annat ställe som jag tackar nej till eftersom att min chef lovat mig forsatt på det jag är på nu, men nääää bara för jag tacka nej till det där andra erbjudanet så åker jag ner på lasen och är inte längre aktuell... det är så jäkla fittiga regler och bestämmelser så det är inte konstigt att folk går i väggen.

Och sen har jag massor med mer åsikter om det hela men ska jag skriva allt så blir det en roman... ;P vi får väl se vad som händer framöver nu jobbar jag min sista helg!

Svar: jaha... fy fan va drygt! Hoppas det löser sig för dig så småningom.... o förresten, duktig du e som tar tag i körkortet ;)
Emma

2013-08-23 @ 13:05:37
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Carro

Körkortet är nyckeln till friheten! ;)

2013-08-26 @ 08:31:12
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0