Vardag + Rutiner

Imorrn gäller det!
Då är det dags för jobb och förskola och de dagliga rutinerna igen, vilket ska bli skönt som jag sagt tidigare...

Något jag verkligen måste ta tag i igen är min kropp o hälsa, denna semester har vi verkligen njutit fullt ut vilket resulterade +3 kg på vågen!
Men som sagt har vi haft det bra o bara njutit så då kan det bli så hehe!

Under semestern köpte jag något som heter måltidsmåttet, så den tänkte jag börja med o sen promenader!
Det blir nog bra :)


Igår va jag spontan, så efter en massa bad med familjen så åkte jag hem till Malin i fiskis o drack vin o snacka gojja halva natten, var hemma vid 3 tiden på natten, så idag mår jag som jag förtjänar!
Men fasen va jag längtar till imorgon då det är en ny dag o man mår bra igen ;)

Ne nu ska jag fortsätta kolla på tv (som jag gjort heeeela dagen haha)

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0