2 December

Tiden går verkligen jätte fort!
Redan 2 december...
 
Jag har verkligen blivit dålig med det här med att blogga,
sorry men blogglusten har verkligen försvunnit!
 
Men nu blir det ett litet inlägg iaf.
Kan ju börja med att berätta att Novalies hamster
fick ett nytt hem i söndags.
Novalie var så rädd för den (även fast den inte gjorde henne nått)
Så efter 1½ månad så kände ja att det inte funkade och jag tyckte synd om hamstern.
Vi pratade med Novalie om detta och hon var helt med på noterna,
så i söndags flyttade hamstern hem till Kenta som köpte den till Emilia.
Så nog kan vi ju alltid hälsa på den ;)
Och Novalie har inte sagt ett ord sen hamstern flyttade,
så nu har jag verkligen lärt mig en läxa när det gäller djur.
ALDRIG MER hahaha...
Eller iaf inte en hamster.
 
Idag har jag haft Novalie hemma,
Vi började morgonen med julkalendern
sen har bakat pepparkakshus och Saffransbullar.
Så mysigt så!
 
 
Foto: ❤️ Måndagsmys med min Prinsessa
 
Jobbar onsdag kväll, torsdag heldag, fredag dag
Sen är det äntligen helg med älskade familjen ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul med ett inlägg :) puss puss

Svar: hehe äntligen ;)
Emma

2013-12-02 @ 17:20:39
Postat av: Carro

Den va nog till Mathilda också ;-)

Svar: Ok... Kenta sa bara Emilia! Men klart dom delar :)
Emma

2013-12-02 @ 22:59:59
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Haha så gulligt med hamster, härligt att den fick nytt hem så fort och ett bra sådant :)

Svar: Ja det är jag glad över ;)
Emma

2013-12-02 @ 23:12:10
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Rebecca

Emilia och Mathilda är så kära i Tora (som dom döpt den till) du och mina lillasyster kommer få bebis ungefär samtidigt ;) hon är typ i vecka 11!





Svar: åh va kul att dom gillar hamstern ;) jasså vilken av dina systrar är det? jag e i v 14 på torsdag :)
Emma

2013-12-03 @ 09:45:33
Postat av: Carro

Ja den hamnar nog under Emilias ansvar, Mathilda är ett stöd ;-) vi ska faktiskt gå och goda hamster senare... :-)

Svar: va mysigt ;) vi har kvar en hamster boll här hemma som den ska kunna springa i. Så den måste ni ta någon dag :)
Emma

2013-12-03 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0