Biotime...

God morgon....
Skönt med lite sovmorgon!
Vaknade för ca 10 minuter sedan och Novalie sover fortfarande.
Väntar på att morgon kaffet ska bli klart ;)
 
 
Idag ska jag och Novalie gå på bio,
vi ska se den nya Sune filmen.
Hoppas den är lika bra som Sune i Grekland var.
 
Annars har vi inte så mycket mer planerat för idag!
Imorgon bär det av mot Nyköping,
hem till Patriks mormor för middag
och på söndag ska vi storhandla och träffa Paula en sväng.
Sen börjar jag jobba igen...
 
Det är skönt med ledighet till en början
men nu när det gått snart 1 vecka så börjar jag bli lite rastlös!
Men jag har verkligen tagit det lugnt den här veckan så lat har man väll blivit haha ;)
 
Ne nu är kaffet klart....
Dricka kaffe och läsa lite bloggar ;)
 
 
Tjiiiing......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0