Byte av MVC

God morgoooon....
Jobb idag igen!
Måtte denna dag bli tusen gånger bättre än igår,
för gårdagen var HEMSK!!!
Huuuaaaaa.....
 
Men men nya tag idag ;)
 
 
 
Har haft lite ont i höften/ryggen ett tag nu och tänkte kolla om man kanske behöver ev ett bälte.
Kanske skulle känna skönare när det trycker lite!
Så igår ringde jag min mvc (trodde jag) men kom till en privat mvc som också ligger o forum!
Så igår bestämde jag mig för att byta dit istället,
jag fastnade verkligen för den tjejen som jag pratade med i telefonen.
Så på torsdag kl 13:30 blir det en ny inskrivning ;) hehe...
Ska bara gå förbi min andra mvc och hämta svaren från labb som jag tog för ett ta sedan.
 
Så min nya mvc heter Dina Barnmoorska Nacka och är privat!
 
På tal om graviditeten så känns det som att jag är gigantisk,
har sett andras magar i typ samma veckor och deras är fina små kulor nertill på magen,
medan min är stor över hela magen!
Känns som alla tarmar har tryckts upp mot magsäcken och jag tycker att jag ser gravid ut i 7e månaden eller nått.
Jaaa inte kul är det alla gånger.
Men att det kommer något fantastiskt från det är ju underbart ♥
 
 
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe,
sen blire jobb o förskola kära vänner!
 
 
Tänk att man ska få en till sånhär skrutt
och att denna skrutt ska bli storasyster ♥
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fy jag kan inte dricka kaffe hur mycket jag än vill så smakar det bara illa! Oboy är grejen ;P jag är som ett barn haha. Ang magen så tycker jag min också är stor för att vara så kort gången men det är ju tredje knuffen så det kanske beror på det :)

Svar: jag kunde inte dricka kaffe men nu kan jag ca 1 kopp om dagen... men latten som jag dricker från kaffemaskinen här hemma går mycket bättre då den är godare ;) (sötare) haha.... jadu vi får väll helt enkelt gilla läget att vi är större denna gång haha :P
Emma

2013-12-17 @ 06:30:43
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Caroline

Knuffen haha knodden ska det stå! ;P

2013-12-17 @ 06:31:26
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0