God morgon V 15

Idag kliver vi in i en ny graviditetsvecka, denna vecka är det V 15!
Tiden rullar på känner jag ;)
 
Idag vankas det jobb,
men jag sa ifrån angående kvällens jobb.
Känner att kroppen börjar säga ifrån och jag känner mig helt slut!
Så idag är det 7:30-13:30 som gäller sen tar jag o Patrik o Novalie helg ;)
 
Ikväll kommer även mamma hit o sover över då hon ska se Novalie lussa imorgon på förskolan :D
 
Nej nu ska jag njuta av morgon latten, sen väcka gostjejen!
 
Trevlig torsdag!
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Wohoooo det går frammåt! ❤️

Svar: yaaaiiiii ❤️
Emma

2013-12-12 @ 21:47:50
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Fina magen! <3

2013-12-14 @ 20:07:44
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0