Julafton...

Uppe med tuppen även fast jag har semester...
Så kan det vara ibland ;)
 
Inte bloggat på 2 dagar,
men har haft fullt upp med besök
och julfirande...
men nu börjar det lugna ner sig igen.
 
Har haft en superbra jul
och tillbringat den med dom man älskar!
 
Dom som firade med oss här hemma var:
Novalies mormor, morfar, morbror,
farfar, faster  Malin och (gammelmormor - kom förbi en sväng)
 
Alla vi fick en massa fina julklappar.
 
Jag fick
1000:- Presentkort på Forum
1500:- presentkort på H&M
Badbomber
Kontanter
Fritös
Choklad
2 par örhängen
Linas matkasse för 1 vecka
Fårskinnstofflor
Gigantiskt o vacker julblomma med ljus i
 
Tror jag kom ihåg allt nu
 
Novalie fick en massa roligt b.la
Häst o vagn till barbie
Ciccobello dockan
En apa som beter sig som en "riktig" apa
Speldosa
Docksäng
Lego
Spel
Pysselböcker
Fotspa
Pedikyr saker
Sparkcykel
 
Massa mer men detta är vad jag kommer ihåg!
 
En riktigt lyckad jul med massa skoj och mys ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var Julen 2013
för familjen
Pelosio/Overgaard
 
 
God fortsättning till er alla ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter som om ni har haft en väldigt trevlig och mysig jul. :)
Så mysiga bilder! Hoppas du mår bra? Kram

Svar: Det har vart en kanon jul :) bara bra med mig! själv? Kram
Emma

2013-12-26 @ 09:09:31
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0