Julklappsbyte

Godmorgon!
Vaknade 04:10 o har inte kunnat somna om sen dess, låg o drog mig i sängen till 05:00 men sen gick jag upp!
Nu har jag tagit en varm dusch och sitter nu o smuttar på en Latte macchiato ;)

Igår vart det storhandling för oss, sen åkte jag till Forum o mötte upp Zandra o Verra o julshoppade det sista!
Sen hem till Veronika för middag o tjejerna fick byta julklappar!
Novalie fick en sminkdocka som man även kan styla håret på och Emilia fick fotspa Orbeez...
Riktigt lyckad o mysig kväll!

Jag somnade mitt under Solsidan, så runt 20:20 kanske!
Kan vara därför jag vaknar så tidigt idag hehe!


Idag vankas det jobb 7:30-13:30
Sen blir det måndgsmys med familjen ;)

Trevlig måndag allesammans!

Lite bilder från helgen!

I lördag när vi träffade tomten i centrum o Novalie lämnade sin önskelista till honom


Julklapp från jobbet - uppläggningsskål



Bilder hemifrån Veronika








Kommentarer
Postat av: Veronika

Så mysigt att umgås med er ❤️

Svar: detsamma ❤️❤️❤️
Emma

2013-12-16 @ 10:19:20
Postat av: Veronika

Så mysigt att umgås med er ❤️

2013-12-16 @ 11:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0