Från 0% till 100%

Wooow vilken dag...
Fullt ös hela dagen.
Snacka om att man har samlat kraft
och energi under dessa sjukdagar!
 
Jag och Novalie började morgonen
med att möta upp Therese och Elin på Ica Maxi
Handlade lite och sen vidare till Barnens hus...
 
 
Efter det åkte jag och Novalie ut till min mormor och morbror i Värmdö
Novalie har hittat sin nya bästis ♥
 
 
 
 
 
Det va lite bilder på Novalie och Cockie
 
Efter besöket hos mormor och morbror
så åkte vi till brisak där vi äntligen
hittade en skrivbordslampa och papperskorg till Novalie
Så nu är det fixat också ;)
 
Det vart en hel del shopping idag
vilket bara kändes kul!
 
Nu slappar vi här hemma
och jag njuter av detta ;)
 
Kl 20:00 blir det Gladiatorerna
sen blir det nog läggdags!
 
Imorgon vankas det jobb för min del ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gullig liten hund

2013-02-09 @ 02:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0