Friskanmält mig!

Idag mår jag 75% bra...
Så jag ringde faktiskt och friskade mig inför helgen,
men jag börjar ju inte först 14:30 imorgon
så jag borde må ännu bättre då.
Svårt och veta hur man mår när man måste friska sig
senast 10:00 dagen innan man börjar jobba :/
Aja i värsta fall så finns det ipren/alvedon!
 
Idag ville Novalie vara hemma med mig,
så vi har vart ut en sväng
och hämtat mina garage nycklar från Driftias kontor
och nu har vi precis ätit frukost!
 
Lite senare sen blir det en sväng förbi centrum
och handla fredagsmys ;)
 
Mer än så har vi inte planerat...
Funtar på att rensa lite i Novalies rum också!
 
(man märker att jag börjar bli frisk för nu vill jag göra saker
och det kryper i kroppen på mig som faaaeeeen ) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0